Korzystaj jako użytkownik: Zaloguj
gość_edt
Zarejestruj
3 ekipy czarnych jadą, sa w bartach na wylocie. ale bedzie trzepanko :D
Prawdopodobnie system padł
Co się dzieje ze wszystkie pasy od godziny stoją?
Karol blondyna wojnicz
Bardzo proszę służbę celną o wyeliminowanie darmozjadów przemytniczych
Tyle ludzi i nikt nie wie kto robi?
Caly plac stoi. Zero podjazdow od 40 minut
Napiszcie jak stojo
Warzywa
Siemasz kto ma dziś noc?
o 15 pusto o 16 wcinkii
Wyjechali z dolka zeby przejechac na koncowce zmiany a wyjada na zmianie warzyw
gość_mxy a kto to taki
Celnik na 3 przez 40minut nie odprawil zadnego auta. Łazi *** wie gdzie .Dramat kur.wa
Kto na 2 i3
gość_zir w głowie sobie zrób porządek
Wyjechali.
Czy ktos napisze obstawe
Jaka kontrola na budach ?
Kto na4
lkfdcj
Jak wyszli na pasek
kontrola u ruskich
Kto robi
nPiszcie jK wysszligość_9sj
Podawać numery tych z dołka. Są czarni to zrobią z nimi porządek
Jak wyszli
Czemu pozamykane wszystko ?
Jeździ jeszcze Fighter z NKE volvo?
gość_1ct agata
Jak tam w Rosji? Do dołka?
to jakaś mafia. ze bronią macha? ten Focus
Kto robi
Focus. z olkiem gz
Kto kamery
Zaraz dolek ruszy
Ktoś widzi jak wyszli po zmianie?
dhdsxf
facet to ........
gość_acl jesteś większy tłuk niż Olek z Rosji!
3 marta
gdgxfgcxghcfv
gość_8b2 pie rdo lisz jak potłuczony
na 1blondyna2 moragowiak 3 blondyna a ci co jada pod prad to normalnie przejezdzaja tak ruskie kieruja
za te bzdury co pisza to powinni ich zablokować
nie da się, neiraz wchodzisz nic nie pisząc a tu BAN a wystarczy włączyć i wyłączyć i mżna pisać
piszecie te głupoty
admninistrator tej strony powinien niekturych zablokiwać na zawsze
Sam na powrót tym pasem wracałem 45 wiz anulowano haha dobre
***ły piszecie