Korzystaj jako użytkownik: Zaloguj
gość_309
Zarejestruj
gość_ehe i bardzo dobrze niech tak robią
gość_5n8 zawsze robią
durniu nie wiesz, że celnicy ,co taki jesteś tępy baranie? gość_cko
gość_5n8 tak
tak
kto ma dzis dzien
Robią osobistą na hangarze?
kto na pasach i jak kolejka w rosji
gość_crw sam jestes ciapaty ciapaku pisowski
jak na pasach
ciapaki znów wysadzili Europejczyków, PIS zuchy, że ich nie wpuszczają do nas, bo w Ełku zaciukali już chłopaka
12:09 ma te cyce, ale już takie wiszące ta z szrana na NOL
kto na pasach po zmianie?
przeładowane, te zapasy w szafce, to co w tamtej, żeby pełny luz, tylko gdzie te płytki
ma te cyce, ale już takie wiszące
co sie działo dziś w nocy na granicy? wie ktoś coś?
bylem w niedziele i normalnie
tak pytam bo słyszałem ze zabierali a dawno nie byłem i nie wiem czy normalnie mozna jechac
gość_lqg jezdze a co tam
http://bartoszyce.***/439705,Uwaga-na-utrudnienia-na-granicy-z-Rosja.html#axzz4hSqpgnA0
no a co
Jaka kolejka na wjazd ile sie schodzi żeby wjechać ????
jezdzi ktos z was na wizie argus zapad?
kto na pasach
Co to za kolejka dzisjaj przejazd gratis
Kto ma dziś noc?
Polacy nic nie robią
Agatka szmatka zadarty nos
Kto na kamerach jest teraz??
gość_6nw Od 3 rano biedronka teraz pierwszy zjazd
Od 0:30 od drugiego zjazdu do teraz bezclowy
W syfie kolejka rosnie nic kurva nie idzie
Dalej za górkę juan prawie burdel
Kto na kamerach
Do 1 zjazdu?
z górki do zjazdu na luka5 godz
sporo za górkę
U nich gorka czy dalej? Schodzi to cos?
gość_3ne
nie wątpię ale kto
Ładne
co to za babki na 2 i 3
gość_4xu tak
U nas pasy.pelne
co tam w nocy sie stało?
gość_4xu chyba nasi sie *** a la ja i ruskie tez sa podjazdy co godz dwa auta
Uhu czemu to nic nie idzie?
gość_4xu kolego za gorke prawie burdel
wiedział jakie to świętoszki z tych policjantów. A ci z Lidzbarka to też świętoszki
To gorka czy zjazd? Odp ktos normalny?
gość_t2d pisiorku twoi przywódzy tak wyjaśniali śmierć człowieka na komisariacie komisariacie rok czasu i gdy nie filmik to nikt by nie wiedzi
gość_z61 na pierwszym.zjezdzie Cie zrobili kurvo
Za gorke
gość_lzc czy ty jestes normalny.nie *** babie lato
Na kamerach śnieg w Rosji?
kolejka teraz do 1 zjazdu
Super
nasrał polaczek w bc i uciekl piechotą do polski brawo
Co się stało w nocy na granicy? Jakaś bójka ?ucieczka?
gość_gzg wracaj do szkoły pisać trzeba się nauczyć
gość_gzg Ale jestes rozgarniety schowaj sie do mysiej nory CYMBALE
Ty k u r w a c w e l u łeb se przebij dz i w k o j e b a n a a nie koła
Dlaczego nic nie robia nie idzie nic kolejka?
niestety górka zdobyta
poważnie za górkę?
Swirko baba baba Stasiek
gość_ims no i co
kto na pasach??
kto ma nocke
gość_h9w to nie miejsce na reklame to miejsce dla pracownikow granicznych aby wiedzieli co na granicy , spadac stad ino szybko
Idz przebij mu te kolo
Srebrny Peugeot kombi załadowany wbił się w kolejkę
gość_4ce agata
Witam wiecie może kto na kamerach? Z góry dziękuję
Na jodly biorą
A co to dzis te z platformy tak cicho siedzo uchodzcow niezapraszajo
naucz się pisać głupku
A ty znimi
same debile na czacie
gość_ims dawaj
Jak ten srebrny Peugeot się wjebie to idę przebić opony
kula wybila przednia szybe auta i ranila kobiete jest teraz w ciezkim stanie w olsztynie
strzelanina byla strach tam juz jezdzic
Co tam się działo na nocy jakiś łepek uciekł do pl?
Boze co to za wopek na 2?? Masakra
Napisze ktoś proszę, kto na pasach
Za pomnik
W rosji dokąd kolejka?
K a r o l i n k o z a3
I niech pakują co ci do tego? W rosji 2 zjazd czy dalej?
Pod sklepem pakuja, drodzy celnicy
gość_nil tuptuś fajkowy i niedorajda się odezwał który tylko fajkę potrafi wozić a spróbuj uczciwie pracować
gość_mpx kim ty p a l a ci e jestes zeby ludziom zycie ukladac pilnuj lepiej swojej starej bo sasiat ja d y m a
gość_x70 lepiej nie pytaj
Do nikąd
Dokad w rosji
gość_1dd zajmij się pizytecznym zajeciem bo fajkewto wożą gnioty spoleczneei ludzie bez sumienia,chyba nie chcesz się do nich zaliczać
Sa niebiescy
Kto dokładnie robi?
Są czarni ?